Rejestry i ewidencje
Dane zgromadzone w prowadzonych w Urzędzie Miasta i Gminy Pilica rejestrach i ewidencjach udostępniane są w siedzibie urzędu na wniosek zainteresowanego.
Dane udostępnia się na wniosek spełniający wymagania określone w § 2 ust.2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27 września 2005 r. w sprawie sposobu, zakresu i trybu udostępniania danych zgromadzonych w rejestrze publicznym (Dz.U.Nr 205,poz.1692).
Dane udostępnia się na warunkach w sposób, w zakresie i w terminie określonym w przepisach na podstawie których rejestr jest prowadzony, a jeżeli przepisy te nie określają terminu – dane udostępnia się w ciągu 14 dni od dnia doręczenia wniosku o ich udostępnienie.
Prawo do informacji publicznej podlega ograniczeniu w zakresie i na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie innych tajemnic ustawowo chronionych.
W Urzędzie Miasta i Gminy prowadzone jest archiwum. Z zasobu archiwum można korzystać codziennie w godzinach pracy urzędu.
Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
- Rejestr skarg i wniosków.
- Rejestr decyzji Burmistrza.
- Rejestr udzielonych informacji publicznych na wniosek.
- Rejestr umów-zleceń.
- Ewidencja pracowników.
- Ewidencja delegacji służbowych.
- Ewidencja zwolnień lekarskich.
- Ewidencja czasu pracy.
- Zbiór Dzienników Ustaw i Monitorów Polski.
- Ewidencja osób podlegających kwalifikacji wojskowej.
- Rejestr oświadczeń majątkowych.
- Rejestr uchwał Rady.
- Rejestr uchwał stanowiących akty prawa miejscowego.
- Rejestr zarządzeń Burmistrza.
- Rejestr interpelacji i wniosków.
- Rejestr pieczęci biurowych.
- Rejestr upoważnień i pełnomocnictw.
- Ewidencja działalności gospodarczej.
- Ewidencja zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
- Rejestr gospodarstw agroturystycznych.
- Rejestr wydanych zezwoleń na transport.
- Rejestr korespondencji wychodzącej i przychodzącej.
- Dziennik korespondencji.
- Rejestr gminnych instytucji kultury.
- Ewidencja ludności.
- Rejestr wyborców.
- Rejestr wydanych i utraconych dowodów osobistych.
- Baza danych szefa OC.
- Rejestr oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy.
Urząd Stanu Cywilnego
- Rejestr aktów stanu cywilnego
Referat Finansowy
- Rejestr wydawanych zaświadczeń o figurowaniu w ewidencji podatkowej.
- Rejestr wniosków o zwrot podatku akcyzowego.
- Rejestr poświadczeń własności lasu.
- Ewidencja podatkowa podatku od środków transportowych.
- Ewidencja podatkowa podatku leśnego.
- Ewidencja podatkowa podatku od nieruchomości.
- Ewidencja podatkowa łącznego zobowiązania pieniężnego.
- Ewidencja tytułów wykonawczych zobowiązań pieniężnych.
- Ewidencja upomnień podatku od środków transportowych.
- Ewidencja tytułów wykonawczych podatku od środków transportowych.
- Rejestr umorzeń zaległych zobowiązań pieniężnych.
- Rejestr odroczeń i rozłożenia na raty podatku od środków transportowych.
- Ewidencja upomnień zobowiązań pieniężnych.
- Rejestr zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach.
Referat Inwestycji, Mienia Komunalnego i Rolnictwa
- Rejestr wniosków o zmianę planów miejscowych.
- Ewidencja dróg gminnych.
- Ewidencja obiektów mostowych.
- Wykaz nieruchomości oddanych w wieczyste użytkowanie oraz trwały zarząd.
- Ewidencja mienia komunalnego.
- Ewidencja zawartych umów na dzierżawę, najem i użyczenie nieruchomości stanowiących własność gminy.
- Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
- Ewidencja zbiorników bezodpływowych.
- Ewidencja przydomowych oczyszczalni ścieków.
- Ewidencja umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
- Ewidencja mieszkańców posiadających azbest na posesji.
- Rejestr podań o przydział lokali mieszkalnych.
- Rejestr zezwoleń na wycinkę drzew z zadrzewienia.