Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Rejestry i ewidencje

Wyświetl stronę główną » Wykaz prowadzonych rejestrów, ewidencji zbiorów danych » Rejestry i ewidencje » Rejestry i ewidencje

Dane zgromadzone w prowadzonych w Urzędzie Miasta i Gminy Pilica rejestrach i ewidencjach udostępniane są w siedzibie urzędu na wniosek zainteresowanego.

Dane udostępnia się na wniosek spełniający wymagania określone w § 2 ust.2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27 września 2005 r. w sprawie sposobu, zakresu i trybu udostępniania danych zgromadzonych w rejestrze publicznym (Dz.U.Nr 205,poz.1692).

Dane udostępnia się na warunkach w sposób, w zakresie i w terminie określonym w przepisach na podstawie których rejestr jest prowadzony, a jeżeli przepisy te nie określają terminu – dane udostępnia się w ciągu 14 dni od dnia doręczenia wniosku o ich udostępnienie.

Prawo do informacji publicznej podlega ograniczeniu w zakresie i na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie innych tajemnic ustawowo chronionych.

W Urzędzie Miasta i Gminy prowadzone jest archiwum. Z zasobu archiwum można korzystać codziennie w godzinach pracy urzędu.

Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich

  1. Rejestr skarg i wniosków.
  2. Rejestr decyzji Burmistrza.
  3. Rejestr udzielonych informacji publicznych na wniosek.
  4. Rejestr umów-zleceń.
  5. Ewidencja pracowników.
  6. Ewidencja delegacji służbowych.
  7. Ewidencja zwolnień lekarskich.
  8. Ewidencja czasu pracy.
  9. Zbiór Dzienników Ustaw i Monitorów Polski.
  10. Ewidencja osób podlegających kwalifikacji wojskowej.
  11. Rejestr oświadczeń majątkowych.
  12. Rejestr uchwał  Rady.
  13. Rejestr uchwał stanowiących akty prawa miejscowego.
  14. Rejestr zarządzeń Burmistrza.
  15. Rejestr interpelacji i wniosków.
  16. Rejestr pieczęci biurowych.
  17. Rejestr upoważnień i pełnomocnictw.
  18. Ewidencja działalności gospodarczej.
  19. Ewidencja zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
  20. Rejestr gospodarstw agroturystycznych.
  21. Rejestr wydanych zezwoleń na transport.
  22. Rejestr korespondencji wychodzącej i przychodzącej.
  23. Dziennik korespondencji.
  24. Rejestr gminnych instytucji kultury.
  25. Ewidencja ludności.
  26. Rejestr wyborców.
  27. Rejestr wydanych i utraconych dowodów osobistych.
  28. Baza danych szefa OC.
  29. Rejestr oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy.


Urząd Stanu Cywilnego

  1. Rejestr aktów stanu cywilnego


Referat Finansowy

  1. Rejestr wydawanych zaświadczeń o figurowaniu w ewidencji podatkowej.
  2. Rejestr wniosków o zwrot podatku akcyzowego.
  3. Rejestr poświadczeń własności lasu.
  4. Ewidencja podatkowa podatku od środków transportowych.
  5. Ewidencja podatkowa podatku leśnego.
  6. Ewidencja podatkowa podatku od nieruchomości.
  7. Ewidencja podatkowa łącznego zobowiązania pieniężnego.
  8. Ewidencja tytułów wykonawczych zobowiązań pieniężnych.
  9. Ewidencja upomnień podatku od środków transportowych.
  10. Ewidencja tytułów wykonawczych podatku od środków transportowych.
  11. Rejestr umorzeń zaległych zobowiązań pieniężnych.
  12. Rejestr odroczeń i rozłożenia na raty podatku od środków transportowych.
  13. Ewidencja upomnień zobowiązań pieniężnych.
  14. Rejestr zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach.


Referat Inwestycji, Mienia Komunalnego i Rolnictwa

  1. Rejestr wniosków o zmianę planów miejscowych.
  2. Ewidencja dróg gminnych.
  3. Ewidencja obiektów mostowych.
  4. Wykaz nieruchomości oddanych w wieczyste użytkowanie oraz trwały zarząd.
  5. Ewidencja mienia komunalnego.
  6. Ewidencja zawartych umów na dzierżawę, najem i użyczenie nieruchomości stanowiących własność gminy.
  7. Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
  8. Ewidencja zbiorników bezodpływowych.
  9. Ewidencja przydomowych oczyszczalni ścieków.
  10. Ewidencja umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
  11. Ewidencja mieszkańców posiadających azbest na posesji.
  12. Rejestr podań o przydział lokali mieszkalnych.
  13. Rejestr zezwoleń na wycinkę drzew z zadrzewienia.

Informacje

Rejestr zmian

2019-07-23 14:15

Edycja artykułu - Eliza Piątek

2012-10-05 14:04

Dodanie artykułu - Eliza Piątek

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy PILICA
ul. Żarnowiecka 46A
42-436 Pilica

tel. (32) 673 51 04
tel. (32) 673 51 66
fax:(32) 673 60 81

Elektroniczna Skrzynka Podawcza:
http://gmpilica.peup.pl

Skrytka ePUAP: /5573rqbnv5/skrytka

Aktualny nr konta bankowego
BS Wolbrom O/Pilica
13 8450 0005 0040 0400 0013 0001

 

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.