Artykuł pochodzi ze strony: www.pilica.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.pilica.bip.jur.pl/artykuly/5686

ZARZADZENIE Nr 245/2021 BURMISTRZA MIASTA I GMINY PILICA z dnia 18 stycznia 2021 roku

Podtytuł: w sprawie rodzaju i formy wprowadzonych ograniczeń w wykonywaniu zadań przez Urząd Miasta i Gminy w Pilicy

ZARZADZENIE Nr 245/2021
BURMISTRZA MIASTA I GMINY PILICA
z dnia 18 stycznia 2021 roku

w sprawie rodzaju i formy wprowadzonych ograniczeń w wykonywaniu zadań przez Urząd Miasta i Gminy w Pilicy

Na podstawie art. 31, art. 33 ust. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 713 ze zm.) oraz § 22 ust. 1-5 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 grudnia 2020 roku w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2020 poz. 2316 ze zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1
W okresie od dnia 18 stycznia 2021r. do dnia 31 stycznia 2021r. wprowadzam ograniczenia w wykonywaniu zadań przez Urząd Miasta i Gminy w Pilicy podlegające na wyłączeniu bezpośredniej obsługi interesantów, z zastrzeżeniem § 2 zarządzenia.

§ 2

  1. Ograniczenie, o którym mowa w § 1 zarządzenia, nie dotyczy spraw, z zakresu:
    1. rejestracji stanu cywilnego;
    2. ewidencji ludności i dowodów osobistych;
    3. ewidencji działalności gospodarczej;
    4. zadań realizowanych przez Gminną Komisję ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
    5. ochrony środowiska, w tym dotyczące:
      • decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji wydawanej na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283, 284, 322, 471 i 1378);
      • decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów wydawanej na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2020 r. poz. 55, 471 i 1378);
      • zgłoszenia instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, mogącej negatywnie oddziaływać na środowisko, na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska;
    6. przebudowy lub remontu infrastruktury telekomunikacyjnej istniejącej w pasie drogowym drogi publicznej, lokalizowania infrastruktury telekomunikacyjnej w pasie drogowym drogi publicznej, udostępnienia przedsiębiorcy telekomunikacyjnemu kanału technologicznego oraz zajęcia pasa drogowego drogi publicznej w celu umieszczenia w nim infrastruktury telekomunikacyjnej lub prowadzenia robót w tym pasie dotyczących infrastruktury telekomunikacyjnej, o których mowa w art. 38-40 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 470, 471 i 1087),
    7. obsługi kasowej petentów.
  2. W zakresie spraw, o których mowa w § 2 ust. 1 zarządzenia ustanawia się ograniczenia w liczbie interesantów jednocześnie przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu do 1 osoby na jedno stanowisko obsługi, z wyjątkiem ceremonii ślubu - do 5 osób (w tym zaproszeni goście) oraz spraw związanych z zawarciem małżeństwa - do 2 osób.
  3. Przepisu § 2 ust. 2 zarządzenia nie stosuje się w odniesieniu do osób, co do których przepisy prawa wyłączają zastosowanie ograniczeń w dopuszczalnej liczbie interesantów obsługiwanych przez urząd wprowadzonych w związku ze stanem epidemii wywołanym zakażeniami wirusem SARS-CoV-2.
  4. Interesanci proszeni są o korzystanie z dzwonka przy drzwiach wejściowych. Wejście do Urzędu odbywać się będzie pojedynczo.
  5. Interesanci nie przestrzegający zasad bezpieczeństwa określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 grudnia 2020r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii nie będą przyjmowani.

§ 3

  1. Kierowane do Urzędu dokumenty należy składać:
  2. W przypadku umieszczenia dokumentów w urnie za datę wpływu pisma do Urzędu uznaje się datę wyjęcia dokumentu z urny przez pracownika kancelarii.

§ 4
We wszystkich sprawach obsługa interesantów realizowana jest również telefonicznie pod numerem telefonu (32) 673 – 51 – 04.

§ 5
Zaleca się dokonywanie płatności poprzez bankowość elektroniczną.

§ 6
Zarządzenie podaje się do wiadomości poprzez wywieszenie w siedzibie Urzędu oraz opublikowane na stronie internetowej Urzędu.

§ 7
Z dniem wejścia w życie zarządzenia traci moc zarządzenie nr 232/2020 z dnia 28 grudnia 2020r.

§ 8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 18 stycznia 2021r.


Burmistrz Miasta i Gminy Pilica

Artur Janosik


Osoba odpowiedzialna za treść: Katarzyna Słowik