Porządek obrad XLVI Sesji Rady Miasta i Gminy
Podtytuł: w dniu 23 marca 2018 r.
OGŁOSZENIE
Uprzejmie informuję mieszkańców Miasta i Gminy Pilica, że w dniu 23 marca 2018 r. tj. piątek o godz.15:00 w Urzędzie Miasta i Gminy w Pilicy odbędzie się Sesja Rady Miasta i Gminy.
Porządek obrad sesji:
- Otwarcie obrad sesji.
- Przyjęcie protokołu z przebiegu obrad poprzedniej sesji.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- a) ustalenia obowiązkowego wymiaru godzin niektórych nauczycieli zatrudnionych w szkołach i przedszkolach, dla których organem prowadzącym jest Miasto i Gmina Pilica,
- b) podziału gminy Pilica na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic i numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu,
- c) podziału Gminy Pilica na stałe obwody głosowania, ustalenia ich numerów, granic i siedzib obwodowych komisji wyborczych,
- d) przyjęcia planów pracy stałych Komisji Rady Miasta i Gminy w Pilicy na 2018 rok oraz złożenie sprawozdań z działalności Komisji za 2017 rok,
- e) przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii na rok 2018 oraz przyjęcie sprawozdania z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii za rok 2017,
- f) „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt w 2018 roku”,
- g) zasad dofinansowania likwidacji odpadów azbestowych na terenie Gminy Pilica w roku 2018,
- h) wyrażenia opinii o projekcie zmiany granic Gminy Pilica,
- i) wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości stanowiących własność Gminy Pilica,
- j) wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Gminy Pilica,
- k) zmian w budżecie gminy na 2018 rok,
- l) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pilica na lata 2018 - 2026.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca
Rady Miasta i Gminy
Barbara Przybylik
Osoba odpowiedzialna za treść: Iwona Kazior
Udostępnił: Eliza Piątek