Artykuł pochodzi ze strony: www.pilica.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.pilica.bip.jur.pl/artykuly/29

Zakres zadań Sekretarza

Wyciąg z Regulaminu Organizacji Urzędu MiG Pilica
Zarządzenie Nr 104/2012

 

& 15


Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:

  1. opracowywanie projektów statutu gminy i regulaminu Urzędu Gminy oraz ich aktualizacja,
  2. opracowywanie projektów przydziałów czynności dla kierowników referatów,
  3. określanie zakresu i zasad wykonywania zadań oraz form i metod pracy Referatów,
  4. nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
  5. przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
  6. nadzorowanie przestrzegania dyscypliny pracy w Urzędzie,
  7. nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Burmistrza,
  8. organizuje należyte i terminowe załatwianie spraw obywateli,
  9. współpracuje z Radą Gminy i nadzoruje stanowisko do spraw obsługi Rady, jest odpowiedzialna za właściwe przygotowanie materiałów pod obrady sesji,
  10. nadzoruje kompletowanie dokumentacji z prac Rady i Burmistrza,
  11. współpracuje z sąsiednimi gminami,
  12. uwiarygodnia kopie dokumentów i własnoręczności podpisów,
  13. przyjmowanie  ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
  14. koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupami,
  15. prowadzi sprawy Gminy zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem Burmistrza