Zakres zadań Sekretarza
Wyciąg z Regulaminu Organizacji Urzędu MiG Pilica
Zarządzenie Nr 104/2012
& 15
Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
- opracowywanie projektów statutu gminy i regulaminu Urzędu Gminy oraz ich aktualizacja,
- opracowywanie projektów przydziałów czynności dla kierowników referatów,
- określanie zakresu i zasad wykonywania zadań oraz form i metod pracy Referatów,
- nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
- przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
- nadzorowanie przestrzegania dyscypliny pracy w Urzędzie,
- nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Burmistrza,
- organizuje należyte i terminowe załatwianie spraw obywateli,
- współpracuje z Radą Gminy i nadzoruje stanowisko do spraw obsługi Rady, jest odpowiedzialna za właściwe przygotowanie materiałów pod obrady sesji,
- nadzoruje kompletowanie dokumentacji z prac Rady i Burmistrza,
- współpracuje z sąsiednimi gminami,
- uwiarygodnia kopie dokumentów i własnoręczności podpisów,
- przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
- koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupami,
- prowadzi sprawy Gminy zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem Burmistrza